Tumbuh gigi Rash dan Cara Rawat ia holistik

Tumbuh gigi Rash dan Cara Rawat ia holistik

Ia bukan sesuatu yang luar biasa untuk bayi untuk mempunyai apa yang dipanggil ruam tumbuh gigi - iaitu ruam yang hanya berlaku semasa fasa yang tumbuh gigi akut. Ia bukan salah satu daripada gejala tumbuh gigi yang paling biasa, tetapi ia adalah gejala yang berlaku.

Rawatan yang paling biasa untuk ini boleh dengan penggunaan persediaan zink atau kortison. Ibu bapa menjadi semakin bimbang dengan kesihatan masa depan anak mereka dan kesannya yang boleh menyebabkan selepas penggunaan ubat tersebut.

Bolehkah anda merawat ruam ini tumbuh gigi dengan cara yang lebih semula jadi atau holistik, bukan hanya meliputi terhadap kesan?

Jawapannya ialah YA membanggakan!

Semua tanda-tanda tumbuh gigi boleh diselesaikan dengan ubat-ubatan homeopati yang betul.

Anda boleh sama ada mendapatkan perkhidmatan yang homeopati profesional, atau anda boleh cuba untuk bekerja di luar perubatan yang betul diri sendiri. Ini mungkin mengambil masa anda seketika, jadi jangan cuba jika anda berasa tidak pasti.

Salah satu ubat homeopati terbaik mana-mana fasa pertumbuhan adalah Calcarea Carbonica (Calc karbohidrat). Tetapi gejala anak anda perlu sepadan dengan ubat, untuk itu untuk bekerja.

Tanda-tanda biasa Calc karbohidrat termasuk:

masalah semasa fasa pertumbuhan, atau pertumbuhan perlahan (contohnya tumbuh gigi atau ruam)
keinginan telur, terutama rebus
sembelit, tetapi tidak terjejas olehnya
peluh berbau masam
berpeluh terutamanya di garis rambut atau belakang kepala
mudah ketakutan (contohnya gelap, raksasa, haiwan, ketinggian)
biasanya berisi atau plumpish
menderita dalam kesejukan atau basah
Selain ruam tumbuh gigi, jika anda dapat menandingi dua lagi tanda-tanda kuat dalam senarai di atas, untuk anak anda, maka Calc karbohidrat mungkin menjadi perlawanan yang hebat untuk anak anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar