Idiopathic Trombositopenia Purpura - tidak Adakah Anda Sakit dan Bosan Meds Terlalu Banyak?

Idiopathic Trombositopenia Purpura - tidak Adakah Anda Sakit dan Bosan Meds Terlalu Banyak?

Anda perlu Idiopathic Trombositopenia Purpura dan telah mengambil steroid untuk masa yang agak lama. Mungkin anda telah mengambil steroid selama 10 tahun? Atau mungkin 5 tahun. Ada kemungkinan bahawa anda telah mengambil steroid untuk hanya beberapa bulan. Ia tidak benar-benar kira berapa lama anda perlu steroid diambil, anda mungkin yg ditandai keluar kerana anda telah membaca semua kesan-kesan sampingan ini akan ada di badan anda! Saya ingin memberitahu anda bahawa terdapat satu cara untuk memperbaiki anda Idiopathic Trombositopenia Purpura dan mampu untuk turun steroid anda untuk kebaikan! Terdapat herba yang boleh membantu anda mencapai matlamat ini tanpa kesan sampingan.

Senarai kesan sampingan adalah amat memberangsangkan. Maksud saya, jika ia adalah kesan sampingan yang mudah tetapi kebanyakan kesan-kesan sampingan adalah daripada jenis yang serius. Biar saya memberi anda beberapa contoh:
1) Steroid boleh meningkatkan risiko anda untuk Diabetes terutamanya jika anda mempunyai risiko keluarga
2) Steroid boleh menyebabkan penghidap Idiopathic Trombositopenia Purpura untuk membangunkan masalah mata seperti katarak dan glaukoma. Kedua-dua penyakit adalah penyebab utama kebutaan
3) Ubat ini juga boleh menyebabkan ulser perut. Anda tahu apa yang disyorkan. Mengambil dengan makanan anda untuk mengurangkan kesan ini. Tetapi ia benar-benar boleh merosakkan lapisan perut anda.
4) pesakit ITP yang telah mengambil steroid untuk jangka masa yang panjang biasanya membangunkan Osteoporosis. Perkara ini benar-benar boleh memberi kesan yang buruk kepada tulang anda.
5) Senarai ini begitu lama bahawa saya benar-benar tidak boleh termasuk semua daripada mereka dalam artikel ini.

Sekarang tidak mendapat saya salah. Dan jangan berfikir sejenak bahawa doktor yang cuba untuk membunuh anda. Tidak ada konspirasi. Mereka mempunyai kepentingan terbaik anda dalam fikiran mereka. Ini adalah apa yang mereka gunakan. steroid adalah penjimatan kehidupan apabila ia diambil jangka pendek. Banyak nyawa telah disimpan olehnya. Masalahnya ialah apabila anda perlu mengambil ia jangka panjang kerana Idiopathic anda Trombositopenia Purpura tidak mendapat di bawah kawalan.

Jadi anda bosan perlu "bulan kesan muka" daripada mengambil steroid? Anda tahu apa yang saya maksudkan. Wajah mendapat pusingan lagi bulan! Terdapat herba yang akan mengurangkan keperluan anda untuk steroid. Dan banyak kali menghapuskan keperluan anda sepenuhnya.

Sebab mengapa ramai orang yang mempunyai Idiopathic Trombositopenia Purpura tidak mendapatkan yang lebih baik dengan steroid adalah kerana berikut:
1) Steroid menekan sistem imun keseluruhan. Bukan sahaja bahagian yang menyerang platelet anda.
2) Steroid menyekat kelenjar adrenal. Ini adalah kelenjar di atas buah pinggang yang menghasilkan versi semulajadi steroid. Apabila anda mengambil ubat ini untuk masa yang lama, kelenjar ini mengundurkan diri dan berhenti bekerja. Supaya badan anda tidak seolah-olah dapat untuk memulakan tabiat menggunakan ubat ini. Malah, banyak kali ia mendapat "ketagih" kepada ubat ini.
3) Ubat ini di dalamnya sendiri mewujudkan beberapa masalah dalam badan yang membuat Idiopathic Trombositopenia Purpura Kronik.

Saya telah mendapati herba tertentu yang bekerja sama dengan steroid. Mereka mempunyai kesan steroid seperti. Herba ini juga meningkatkan keberkesanan Of steroid dan membantu doktor untuk memusnahkan kamu lebih awal daripada biasa. Bukan sahaja herba-herba ini membantu anda dengan cara ini, tetapi mereka juga mencegah platelet anda dari yang pernah berkurangan lagi. Terdapat dua herba utama iaitu petunjuk kepada semua formula yang mendakwa mempunyai manfaat untuk Idiopathic Trombositopenia Purpura. Saya mendapati ini sebagai penyebut yang sama dalam kebanyakan formula. Dengan mengetahui apa yang mereka dan bagaimana untuk menggunakan mereka, anda boleh mengawal hidup anda dan memulihkan diri anda untuk kesihatan yang optimum.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar