Dressing luka Tidak Mungkin Perlukan

Dressing luka Tidak Mungkin Perlukan

Mana-mana berpakaian luka biasanya adalah penting untuk menggalakkan penyembuhan. Ia merasakan bahawa luka perlu dilindungi daripada risiko jangkitan.

Tetapi pada hakikatnya, ini tidak perlu.

Healing adalah tentang bagaimana sihat sistem imun anda. Jika ia tidak begitu sihat, maka kemungkinan bahawa anda tidak akan menjadi sangat berkesan di mana-mana penyembuhan. Anda boleh mendapat demam atau jangkitan.

Mereka yang mempunyai sistem imun yang sihat jarang jatuh sakit. Imuniti mereka bekerja begitu cepat, mereka tidak melihat apa-apa masalah. Luka sembuh cepat dan jarang memberi masalah.

Luka juga kiri terbaik terdedah kepada udara terbuka. Mereka biasanya dilindungi lebih dengan beberapa berpakaian luka, untuk mencegah jangkitan. Tetapi jika sistem imun anda berada dalam keadaan yang baik, anda tidak akan mendapat jangkitan.

Jika sistem imun anda tidak sihat, maka anda boleh merangsang untuk mencegah jangkitan.

Dengan menggunakan ubat homeopati yang mempunyai ciri-kuat penyembuhan luka, dan anda mengalami manfaat daripada mengambilnya, maka anda boleh berehat mudah bahawa semua akan menjadi baik.

Biar saya memberi anda contoh.

Beberapa tahun yang lalu, kuda saya bergaduh dengan pagar. Dia datang dari yang paling teruk. Perempuan itu mengoyakkan daging sekitar bersama kembali, setakat yang saya dapat melihat tulang. A muncrat sedikit darah arteri ditembak heavenwards.

Dia hanya menerima rawatan homeopati. Saya merawat beliau dengan ubat-ubatan secara dalaman, untuk merangsang sistem imun beliau ke dalam penyembuhan. Dan saya disembur tinctures herba cair, topically, pada luka untuk menggalakkan penyembuhan.

Pada masa tidak tidak saya mempertimbangkan penggunaan berpakaian luka, walaupun dia sedang berbaring banyak, dan mendapat tanah ke dalam luka. Saya tahu rawatan beliau akan menyelesaikan masalah ini. Dan ia lakukan.

Tiada sisa Kepincangan, tiada sisa apa-apa masalah yang berkaitan dengan otot, tendon atau kerosakan ligamen. Hanya parut kecil yang tinggal.

Salah satu ubat beliau menerima kedua-dua topically dan secara lisan, adalah Calendula. Ini adalah ubat homeopati yang luar biasa dengan ciri-ciri penyembuhan yang kuat untuk mana-mana luka. Ia boleh menggalakkan penyembuhan, mencegah jangkitan, menggalakkan granulations sihat dan menyelesaikan kesakitan. Bukan satu saya akan mempertimbangkan menjadi tanpa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar