Bagaimana untuk Hentikan kuku Menggigit Kanak-Kanak - Bitter kuku

Bagaimana untuk Hentikan kuku Menggigit Kanak-Kanak - Bitter kuku

Kira-kira 30% kanak-kanak yang berumur di antara 7 - 10 secara konsisten menggigit kuku mereka daripada tabiat tulen. Apa yang mungkin lebih mengejutkan ialah kira-kira 40% daripada remaja adalah melalui kuku menjadi kronik biterse juga! Walaupun ia mungkin kelihatan seperti masalah tidak berbahaya sedikit bahawa dia / dia akhirnya akan berkembang daripada, ia sebenarnya boleh agak satu isu yang serius.

Tahukah anda menggigit kuku kronik boleh membawa kepada jangkitan? Jangkitan ini jika tidak dirawat boleh menyebabkan whitlows dan cukup celaka menyakitkan!

Adakah anda juga tahu bahawa anak anda boleh mengalami masalah gigi agak teruk seperti kecederaan gusi akibat mengunyah pada kuku / beliau?

Akhir sekali, kuku menggigit kronik boleh membawa kepada beberapa kuku benar-benar hodoh yang tiada siapa yang mahu melihat!

Tidak perlu bimbang walaupun, ada beberapa perkara yang anda boleh lakukan untuk menyelesaikannya! Salah seorang daripada mereka adalah melalui permohonan pahit pengilat kuku.

Seperti yang anda boleh bayangkan, menggilap kuku pahit sebenarnya kuku pahit yang digunakan untuk kuku kanak-kanak itu dan apabila ia datang ke dalam kenalan dengan mulut, rasanya sangat pahit. The kuku pahit mempunyai manfaat tambahan untuk menghentikan sulur ibu jari juga!

Memandangkan bahawa anda membayar untuk botol kecil cecair, produk ini tidak datang murah, tetapi cukup banyak perkara yang paling berkesan yang anda boleh membeli untuk kuku pencegahan menggigit. Anda boleh mengharapkan untuk membayar suatu tempat di seluruh tanda $ 15 untuk sebuah botol jus pahit!

Ketika mencari produk kuku menggilap yang pahit, anda perlu pastikan anda mencari satu yang akan menjadi mesra kepada kulit sensitif dan citarasa anak anda - salah satu yang bebas daripada bahan kimia berbahaya dan telah diluluskan.

Tidak banyak jenama yang bereputasi yang ada - produk ini agak sukar didapati umumnya anyway, tetapi saya berjaya untuk mencari satu yang cukup banyak sesuai untuk kanak-kanak kerana ia telah diluluskan oleh dermatologi dan mengandungi hanya bahan-bahan semula jadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar