Tumbuh gigi ayat-ayat lazim dan Bagaimana untuk Penyembuhan Mereka Naturally

Tumbuh gigi ayat-ayat lazim dan Bagaimana untuk Penyembuhan Mereka Naturally

Kanak-kanak mungkin mempunyai satu atau lebih daripada tanda-tanda tumbuh gigi berikut disenaraikan. Jarang seorang kanak-kanak akan mempunyai mereka semua.

Tanda-tanda dan gejala-gejala umum dan yang paling biasa ialah:

meleleh air liur
sakit gusi, dengan keinginan untuk menggigit atau mengganggu pada sesuatu
satu pipi merah
mungkin demam sedikit
cepat marah
ruam
sakit
Sebahagian daripada tanda-tanda yang kecil dan boleh ditinggalkan sendirian. Tetapi ada yang boleh menyebabkan anak anda banyak ketidakselesaan. Sakit sebagai luka gigi, mungkin tanda yang paling mendesak rasa tidak selesa, dan satu yang kebanyakan ibu bapa ingin membantu.

Rawatan homeopati amat berkesan untuk fasa pertumbuhan kanak-kanak. Tetapi dalam memberi ubat yang anda perlukan untuk membuat senarai pendek semua tanda-tanda dan gejala-gejala, termasuk yang kecil, dan kemudian untuk mencocokkannya dengan ubat homeopati yang paling hampir menyerupai gambar gejala.

Mungkin ubat yang paling biasa dan paling berkesan homeopati untuk mana-mana fasa pertumbuhan, termasuk fasa tumbuh gigi, adalah Calcarea Carbonica (Calc karbohidrat). Tetapi gejala anak anda perlu sepadan dengan sekurang-kurangnya tiga daripada ubat, untuk mencapai keputusan yang baik.

Tanda-tanda biasa Calc karbohidrat termasuk:

masalah semasa fasa pertumbuhan, atau pertumbuhan perlahan (contohnya tumbuh gigi)
keinginan telur, terutama rebus
sembelit, tetapi tidak terjejas olehnya
peluh berbau masam
berpeluh terutamanya di garis rambut atau belakang kepala
mudah ketakutan (contohnya gelap, raksasa, haiwan, ketinggian)
biasanya berisi atau plumpish
menderita dalam kesejukan atau basah
Dalam tanda-tanda pakej tumbuh gigi, anda perlu sepadan dengan dua lagi tanda-tanda kuat dalam senarai di atas kepada orang-anak anda. Jika anda boleh, maka Calc karbohidrat mungkin untuk membuat semua fasa pertumbuhan baru yang mudah dan sakit percuma.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar